Göğüs Dikleştirme

Göğüs Dikleştirme

Meme dikleştirme ameliyatları iki çeşitlidir;
  • Kendi dokunuzla yapılan meme dikleştirme
  • Silikon ile yapılan meme dikleştirme

• Meme Dikleştirme Ameliyatı Sırasında Yaşayacaklarınız:
  • Doktorunuzla bir ön görüşme yapacaksınız. İstediğiniz göğüs ölçüsü ve sizin vücudunuza uygun olan göğüs ölçüsü görüşmenin konusu olacaktır. Hangi meme ameliyatı tekniğinin size uygun olacağına karar verilecektir.

• Ameliyat gününüz belirlenecek olup. Ameliyattan önce 1 hafta boyunca aspirin içmemeniz özellikle hatırlatılacaktır.

• Ameliyat olacağınız günün sabahı aç karnına hastaneye geleceğiniz size bildirilecek. Gerekli kan tahlilleriniz, meme, usg veya mamografi tetkikleri yapılacak ve anestezi doktoru sizi görecektir.

• Tahlilleriniz sonrası doktorunuz gelip çizimlerinizi yapacak ve fotoğrafınızı çekecektir. Fotoğrafınızı çekmedeki amacımız; ameliyat öncesi ve sonrası görüntülerinizi karşılaştırıp size göstermektir. Hiçbir şekilde sizin izniniz olmadan hiçbir hastaya gösterilmez ve internet sitesinde yayınlamaz. Çizim ve fotoğraftan sonra yaklaşık 2-3 saatlik bir operasyona alınacaksınız.

• Her ameliyatta olduğu gibi 1 hafta önceden aspirin kullanmayı bırakınız. Sigara içiyorsanız 2 hafta önceden azaltınız veya bırakınız.
  • Operasyon sonrası 1 gece hastanede kalacaksınız ve sabah doktorunuz gelip sizi görecek ve taburcu edecektir. Memenizin üzerinde kıyafetlerinizden anlaşılmayan bir pansuman olacaktır. Antibiyotik ve ağrı kesicileriniz reçete edilecektir.

• Ameliyat sonrası en çok sorulan diğer bir soru çok ağrım olacak mı? Ameliyat sonrası verdiğimiz ağrı kesici ilaçlar ağrınızı yok etmek için yeterlidir. Gelişen teknikler sebebiyle artık meme ameliyatları çok ağrılı değildir. Eskisi gibi günlerce yatmanızı gerektirecek bir ameliyat değildir. Ağrı eşiği tamamen kişiyle ilgili bir problem olmasına rağmen ağrınız iki gün içerisinde azalacaktır.

• Ameliyat sonrası 1 ay boyunca, vereceğimiz sporcu sütyenini kullanacaksınız.

• Bir ay içerisinde yavaş yavaş ödeminiz azalacak ve 6 ay içinde de göğsünüz gerçek şeklini alıp, izlerinizde azalma olacaktır.

• Ameliyattan sonra 3-4 gün içinde bir kere sizi pansumana çağıracağız. Dikişleriniz kendiliğinden eriyecek. Banyo yapmanıza ilk pansuman sırasında karar verilecektir.

• Service

Göğüsler Neden Sarkar?

Bunun bir çok nedeni olabilir. Yaşlanmaya bağlı hormonsal nedenler ile meme dokusunda azalma olur. Bu da memenin içinin boşalmasına ve sarkmasına neden olur. Emziren annelerin göğüsleri de sarkmaya daha eğilimli olur. Mememler süt dolu olunca büyürler, emzirmeyle boşalırlar. Bu defalarca tekrarlanınca memeler doğal olarak sarkar. Ayrıca yerçekimi memeleri aşağı doğru çekerek sarkmalarına sebep olur. Bazı durumlarda ise sarkıklık çok erken yaşlarda başlar ve tamamen memeyi taşıyan bağların doğuştan zayıf olmasından kaynaklanır.